love

love

Ahad, 27 Disember 2009

Mengimbau kenangan FINE ART 05








Tidak dapat dielakkan lagi...akhir-akhir ini aku menjadi manusia yang kuat mengenang...macam-macam yang aku kenang dan terkenangkan...datang dan pergi dalam igatan yang telah lemah ini...mungkin lama sangat belajar kot...atau belajar sekadar untuk peperiksaan..semuanya memberi kesudahan yang sama...aku jadi perlupa..haha..eleh memang aku ni pelupa pun...kalau kawan bilik dah tahu sangat ler perangai orang tua tu..haha

selak-selak folder dalam komputer lamaku yang dah rosak monitornya...tapi dah beli ganti baru ...huhu aku jumpa ler gambar-gambar lama ni...tapi kali ni aku publish gambar masa semester 05...hehe semester yang saiko...haha...dah ler aku ni kategori pempuan ciwek (tanya orang jawe)...mula sem tu memang seronok..sebab pergi melawat melaka selama seminggu ler gak lebih kurang...masyukkkkk....

Pastu bila balik jer..kena wat 'setting' haram jadah tu ler yang wat aku menagis...hahah...tak caye tanya erna, jawe, bad( tukang pujuk aku)...haha sampaikan esoknya abah datang ngan family...siap bawak pergi teluk batik...hahaha...manje sungguh ler...hahaha..pastu aper lagi balik jer...dengan semangat yang baru...menyiapkan 10 keping saiz B3..beso tu beb...hehe

Selepas siap semua setting tu..kena aplikasikan pada cip board 2x3 kaki untuk drawing...dan welding untuk buat arca menanah...subjek painting kena buat saiz 2x3 gak ala ada kena ubah2...aper yek tekniknyer...ala lupe ar...payah ler jadi orang pelupa nia...hahaha...subjek drawing n arca tu dengan pengarca negara En. Paiman. ..takot tau tak...cuak gile tu yang menagis tu..haha..gambar-gambar tu banyak masa asesment work tu..heheh...tu muke selebet tapi PUAS...hahah





Gambar yang dekat gerbang macam orang kawen tu ...dinner kita orang...aku tak melalak pun masa tu..sebab masa tu sebok work tak siap...kawen yang jadi artis pun kena perli...hahah..Junior yang handle dinner tu...tema putih coklat....aku biasa ler tradisional...hahaha...tapi sem yang hebat...haha...letih macam pekerja kontrak...macam nak pengsan buat sculpture...tapi hasilnya best bukan...hahaha

'Art without knowledge is nothing'


P/s- Masa sem ni kan buat aku rasa ..kalu aku ada anak pun aku tak bagi dia amik fine art...hahaha...dulu ler...hahaha...semua tu kenangan yang terindah...hehe

Tiada ulasan: