love

love

Selasa, 29 Disember 2009

KOD RAHSIA - HURUF



hahahahah...maybe ramai yang dah pernah tengok dan lihat kod ni..ni pun cari-cari balik...biasa kod digunakan dalam sesuatu program kem..tak kita outdoor atau indoor ler kan....sekadar nak berkongsi mana lah tau boleh digunakan untuk mengorat anak dara sebelah rumah ker kan...masa aku praktikum( sekolah men keb meru ) dok menggunakan kod ni ler jugak...macam2 sampai aku pun naik penin...tak per hari ni huruf dulu...
esok2 baru masukan angka pulak....oleh disebabkan masa praktikum dulu selalu gunakan kod ni...ada ler sekotak kasut...kertas-kertas kod ni...hahah...simpan tuk menjadi kenangan yang terindah...huhu

P/s= selamat mencuba...leh guna kod tuk mengumpat gak..hahahah

Tiada ulasan: