love

love

Jumaat, 18 Disember 2009

Hari yang mampu buat ku tersenyum...



Erm semalam g PPD klang g anto borang GSTT…tah ler dapat ker tak…aku usaha jer…huhu..g naik bus …jalan kaki…pecah lemak seminggu yg aku ternak tu..heheh…balik tu alang pulak ajak g KP adoi jauh tau jalan kaki rasa nak tercabut kaki aku yg beso ni…hahaha….pastu nasib baik ada kwn aku ajak g PAS g betolkan pc aku ikot je le…dr tak de aktiiviti….sempat gak ler g main bowling….huhuh luper nak amik pic byak2…hahaha….tak kesah ler…pastu mkn MCD….tu lg luper nak amik pic….sbb mkn burger yg sedap sangat…hahah hingga menjilat jari….hahaha ….






P/s- happy happy jugak.....aku yg happy

2 ulasan:

RJ berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Azidah ali berkata...

huh