love

love

Jumaat, 5 Mac 2010

terkunci





huhu...sebenarnya kejadian ini dah berlaku tahun lepas dalam bulan 10 or 11 tak ingat ler..tarikh sebenar..sebelum ni memang aku tolong makcik buat katering kat kompleks rakan muda...(sebelum aku kerja penyelia pusat siber kompleks rakan muda)..hehe ni kira masa aku jadi 'makcik kantin'..tidak diketahui apa sebabnya suatu petang ketika mentari mula jingga aku pergilah ketandas...tak payah ler nak tau buat ape kan...tak semena-mena tombol pintu tu rosak pulak jadinya...terkuncilah aku didalamnya...dah mula rasa cuak aper lagi jerit ler panggil cik ikin dan cik atan ..dah ler kena bantai gelak kaw2 punya..pelbagai usaha dilakukan termasuk menggunakan botol plastik dan sebagainya...setelah berkuah ketiak terkunci...cik atan pun berusaha memecahkan tombol pintu tu....hasilnya berjaya....aku telah diselamatkan...hahaha apa lagi pastu kena gelak ar jadi bahan...huhu dan sampai sekarang tombol tu masih belum diperbaiki...tu yang ambil gambar tersebut...hehehe

kejadian ini adalah yang kedua dalam hidupku..pertama kalinya masa praktikum dulu bilik sewa terkunci sampai tuan rumah kena pecahkan tombol...amik masa yang lama...dah ler bulan puasa masa tu...kesian sangat....dah ler last day praktikum kat sekolah men meru tu...macam tak nak bagi balik jer..huhu...lawak tul...masa tu nak bagu hadiah kat adik agkat pun guna tali kat tingkap macam zaman dulu-dulu....gelak sebab sedih terkunci...hahaha

p/s seronok...hahaha naper aku asyik terkunci jer...ape makna terkunci ni semua berlaku...tah ler...aku pun tak paham dah .....salah ker....aku mengunci namamu dihatiku??? kau buat aku rasa terkunci....dan yang pasti aku dah tak mampu mengunci diriku dari memikirkan kamu..mengunci diri makin membuatkan aku teriksa...tapi haruskah aku buka....mencari kunci itu???

Tiada ulasan: