love

love

Isnin, 24 September 2012

Rindu a.a.s

Lirik Lagu Rindu - Agnes Monica Selama aku mencari Selama aku menanti Bayang-bayangmu dibatas senja Matahari membakar rinduku Ku melayang terbang tinggi 'tuk slalu mega-mega menembus dinding waktu Ku terbaring dan pejamkan mata Dalam hati kupangil namamu Semoga saja kau dengar dan merasakan Getaran dihatiku Yang lama haus akan belaianmu Seperti saat dulu Saat pertama kau dekap dan kau kecup bibir ini Dan kau bisaikan kata-kata ku cinta padamu Peluhku berjatuhan Menikmati sentuhan Perasaan yang teramat dalam Telah kau bawa segala yang kupunya Segala yang kupunya ouoooo Getaran dihatiku Yang lama haus akan belaianmu Seperti saat dulu Saat pertama kau dekap dan kau kecup bibir ini Dan kau bisikan kata-kata aku cinta padamu ooho kepadamu hohoh p/s - sampaikan lah wahai rindu...akan ku ada menanti si rindu yg bertahta dihati...jangan kau uji aku lg dalam kehidupan yg sementara ni...kerana ku takut andai... aku tiada lg yakinilah...cukup ianya yg terakhir untuk ku...

Tiada ulasan: