love

love

Rabu, 19 September 2012

En Deuter..

Hari ini sangat letih...terlalu letih....dengan bercakap 3 masa dari 4 masa bayangkan satu masa 20 minit...adei....kering tekak....dah tu ngan relief pulak masa ke 7 tak sempat pun nak g makannya...cukup buat aku tension...bila dah makan sakit kepala pulak sebab lewat makan....sungguh tak menggembirakan hari ni dah ler petangnya koko lak...sbenarnya tak nak cerita dah pasal begang2 ari ni...just abaikan jer hari yg tak menjadi semuanya... bila dah terlalu letih ...teringat lak nak tgok sambungan drama ADAM DAN HAWA...cite yg Aaron aziz tu ler..huhuhu layan dah episod ke 13 gak ler..huhuh perasan tak dalam cite tu ain dapat cik ted tu....wah bestnyer kalu dpt cik ted cam tu....tak penah dapat cik ted ...huhu....kalu nak mintak tu mmg tak ler....tah lerkenapa aku bukan jenis yg mintak2 ni....dari dulu...harap biarlah selamanya....takut sgt membebankan org yg aku mintak tu....comel ler cik ted dia...leh peluk....nmpk gebuuu jer..huhuu
comel gak ted yg ni kan...huhuhuh walaupun aku tak de cik ted yg comel untuk dipeluk agar lenaku....aku memiliki sesuatu yg tak segaja...dah kini bertahun dialah yg menghangatkan malam dinginku...sentiasa menemaniku....jd teman bicaraku....terfikir gak...aku same pulak cam ain tu ckp ngan cik ted....tp aku ngan benda ni.....aku rindu tuan pemiliknya....dia kini jauh didalam sudut hatiku...ku peluk agar kau terus temani lena ku...walaupun kau bukan cik ted ku....kau lah penemanku...
cik deuter ler gamaknyer...hehehe p/s- miss u en deuter...love u

Tiada ulasan: