love

love

Sabtu, 15 September 2012

kembali meluah rasa...

luah rasa....
aku tidak pasti kenapa mesti rasa berdebar...debarnya masih sama seperti dulu tatkala ianya singgah didepan mata....jangan di tanya pada hati...pastinya...beribu persoalan datang dan pergi....ada yg terjangkau difikiranku...dan ada pula melepasi batasan itu... mengapa sungguh kencang debaran ini.... jantung bagai dikejar anjing....berlari laju...adakah tandanya jantung ku akan berhenti....matikah aku tanpa miliki dirimu....kata cintamu masih utuh dalam ingatanku.... mungkinkah hatinya terus untuk ku...terngiang2 dmata sms love u forever....itu yg membuatkan aku bergerak tanpa haluan...hanya mahu menuju hati mu...hatiku makin rapuh dalam pertanyaan...yang pasti aku akan menantimu...ku harapkan hingga kehujung nafasku...selagi aku mampu berdiri dikejauhanmu...selagi mampu bernafas di bumi yang sama.... kerna hati selalu rindu...fahamilah dirinya wahai hati...dia sedang terus berjuang meniti bangsaku...bangsamu... simpan rindumu wahai hati....langkahnya pasti seiring bila tiba masanya...pautannya pasti tersusun....genggamannya luncur mengerat...masa mematangkan aku...buat aku makin mgenalimu...kurangmu....kurangku... tingkahmu...tingkahku....aku akan terus berusaha dan berjuang menujumu wahai kekasih hatiku...akan aku selalu menantimu, mencarimu....kerana KAU sebahagian dari HIDUPKU... dan kerinduan ini tidak mampu di ungkap... hanya aku dan aku yg mengerti..... selamat malam cinta hatiku....moga gemilangmu terus bersinar...rezekimu melimpah ruah...dan pjalan Jodoh kita terus teguh dan utuh ....aminnn.. p/s dia kasihku hingga keakhirnya

Tiada ulasan: