love

love

Khamis, 20 September 2012

Impian semata

selamat malam semua....macam ler adaorg nak baca blog aku ni kan..hehehe bila di fikir2 balik...aku ni kategori org yg kuat berangan2...ala2 mak jenin gak ler kot... cuma belum lagi jatuh dari pokok..sebab tak panjat pokok macam mane ler nak jatuhnya.. aku sangat suka berangan2...itu sikap ku sejak kecik...kalu tak..tak kan kantoi berangan jadi model masa sek rendah dulu22...hahaha tak moh ler share yang tu...bila dah beso ni lain lak angan2 nya...tak semua impian aku tercapai...tp kadang2 apa yg aku angan2kan menjadi jugak....macam impian sejak kecil nak jd cikgu...alhamdulillah tercapai kini....memang sejak kecil lg...kalu kad 001 yg warna biru tu kan nak kena tulis cita-cita apa...semestinya cikgu..heheh dulu pernah ada impian untuk sambung belajar...alhamdulillah tercapai...siapa sangka...dr pelajar serdahana seperti aku...leh kecapi apa yang aku nikmati kini...bersyukurkan..impian untuk sambung belajar tuk wat master??????? tiada jawapan pasti....nama pun impian n angan2...hehehe teringat kata dia...tunggu ada anak dulu...Insyaallah ....jika diiznkan Allah pernah juga berangan menjadi isteri seseorang...tp tu hanya angan2...bilakan tercapai impian yang tu....tolong jangan tanya aku ler....rimas....aku dah usaha...tp belum di Izinkan Allah....apa daya ku....huh mesti tertanya kenapa pulak letak pic pantai ni kan....
aku pernah berangan menikmati pandangan ini bersama insan yg ku cintai...ku sygi...insan yg halal buat diriku didunia ini...harapianya tercapai...sebelum aku melelapkan mata...menghembuskan nafasku yg terakhir....bergitu juga impian dan angan dapat menjejakkan kaki ke tanah suci mekah....Insyaallah...jika diizinkan Allah untuk ku...dan untuk jodohku... Ia pernah menjadi angan ku....dan aku akan terus berangan...tidak sekali aku putus asa...melainkan ianya ketetapan Allah...biarlah aku berusaha...tidak sekali aku berputus asa...menjalani hidupku yg singkat ini... Ya Allah permudahkanlah...kuatkanlah aku....jadikanlah aku manusia yg bersungguh2 dalam segala pencarian.....kau mudahkanlah jodohku...jadikanlah dia insan yg kuat....menungguku...tabah dengan sikapku... berusaha memilikiku...tidak meningglkan ku walaupun aku meninggalkannya....dan janganlah kau biarkan aku menagis sendiri...berikanlah aku insan yg mampu bersamaku dikala tangisan ini gembira dan duka..... p/s- rindu kian terasa...aku akan sentiasa menanti kau kembali untukku

Tiada ulasan: