love

love

Sabtu, 15 September 2012

Merah dan Biru...

Titibe bila nak menulis entri ni..lagu ni berkumandang.....ari ni aku nampak gambar berbaju melayu biru...inikah kata-kata beliau...sibuk nak cari baju melayu...aku pun satu tak tanyer dia nak wat apa ari tu...tp mmg terfikir mesti untuk pkara2 yg direncanakan....adakalanya aku tak nak tanya perkara yang melibatkan apa yg disukanya...aku takut dia tidak selesa...myibuk kah aku....atau nanti dia igat apa pulak...adakah kurgnya kominukasi antara kami buatkan dia tak memahami aku bergitu sebalinya nya aku....aku dah berusaha ..........dan sentiasa berusaha memenangi hatinya... biru...kalaulah aku dapat melihat dirinya sebegitu...dia cukup myejukan mata dan hatiku....aku tak tau kenapa....katalah apa pun wahai diriku...hati ini tetap padanyaa...lain benar rindu dan kesabaran ini...sehinggakan aku tak mampu kawal diriku...menitis air mata tatkala hatiku myebutnamamu...kita akan jumpa lagi...kalu perlu tahu hati ini selalu menantimu...tidak pernah aku terdetik melafazkata myakitimu...menggurismu....kerana kau,dia dan mu dari abjad yg kutaip ini semunya menjurus kepadamu...yg kutelah serahakan segala hati ku... p/s- Ya Allah....

Tiada ulasan: