love

love

Ahad, 14 Februari 2010

jubah kaler biru??



Tahniah bakal graduan Mac 2010. Surat jemputan dan maklumat KONVOKESYEN ke 12 Sidang pertama boleh diakses di http://akademik.upsi.edu.my/konvokesyen

Itu ler msg yang aku terima semalam..pengalaman kedua aku bakal konvo...dulu masa yang first..masa diploma ..masa tu aku dah start wat degree..so tak de rasa sangat..sebab lagi penat study masa diploma dari study degree...rasanya...walaupun masa degree lagi lama dari diploma...

Pengalaman diploma tidak ternilai manisnya..masa berlalu terlalu cepat...siksa amik fine art tak mungkin aku lupakan...tapi aku sangat bersyukur menjadi insan fine art...walaupun aku bukan lah aktif buat painting dan lain2 dalam fine art...cukup wat jd seorang insan yang lasak..hehe

Pengalaman degree berlalu mengikut flow....berarak mengikut angin yang sepoi2 bahasa...macam2 ragam...semua dah dewasa...heheh paham2 je ler..kepala mcm ner...tp ok ler....menarik..hehehe suke duka pahit manis...bersama selama 4 tahun...walaupun kita lum posting lagi..heheh insyaalllah ada rezekinya tu nanti...bersabar ok rakan2 seperjuangan..

Apa pun tahniah kepada semua terutama first batch VISCOM ...kerana melayakkan diri untuk mendapat IJAZAH SARJANA MUDA PENDIDIKAN SENI KOMUNIKASI VISUAL..(grafik, multimedia, animation n advert)..selamat berkonvo...jumpa kalian nanti ...insyaallah..

P/s- pasni tah bila lagi leh jumpa...ni pun jmp konvo nanti dah ramai bertukar status...dr bujang ker tunangan, dr tunang ker suami isteri, dr suami isteri bergelar ibu dan bapa....hehehe.....muahahaha

Tiada ulasan: