love

love

Khamis, 7 Januari 2010

Mood yang tidak stabil???


hahahaha....tak de mood nak tulis pape pun sebenarnya maybe ada kena mengena nagn simptom kat bawah ni..macam ni ler dah nasibkan tapi ni bukan alasan ok tuk semua perempuan..dulu masa sekolah pun ada sorang kawan kalu dia kena sakit pempuan ni mmg ler..mesti kita org kena angkat dia turun blok tuk dibawa pulang..huhu..tiap2 bulan mcm tu...tp sekarang dah kawen mesti dah baik dah pnyakit dia tu..huh

Simptom berikut juga boleh disandarkan kepada PMS:
* Perut kembong
* Kejang perut
* Payu dara bengkak atau sensitif
* ketegangan atau bimbang (anxiety)
* Masaalah tidur (insomnia)
* Sakit sendi atau otot
* Pening kepala
* Lesu
* Jerawat
* Hayunan perasaan (Mood swings)
* Peningkatan masaalah kulit sediaada, dan pernafasan (contoh, alahan,jangkitan) atau masaalah mata (gangguan bulbar, conjunctivitis)

http://ms.wikipedia.org/wiki/Penyakit_senggugut

P/s- adoi...

2 ulasan:

ash_dziner berkata...

normal la ni, sebulan skali

Azidah ali berkata...

heheheh.....subur kak ...nak wat mcm ner...hahahah