love

love

Jumaat, 22 Januari 2010

Mendung tak bereti hujan

pencarian...huhuh...pada awalnyer tak tau aper tajuk lagu ni...kesimpulannya tak ingat dah...kenapa tah 2 3 hari ni..lagu ni terngiang2 kat telinga dan bibir ni...tapi hanya ingat korus dia jer...semalam baru ingat ella yang nyanyi..dengan sape langsung aku tak ingat..malam ni baru teringat nak cari kat youtube....
yang sangat pasti lagu ni lah yang aku teringin nak berduet kalu dapat pergi karoke ni...heheh mesti syok ni...serak suara...mungkin ini ada kaitan dengan aku kembali kuat berangan..yang pasti tak logik dan mustahil terjadi...cukup ler sekadar impian dan anganan sahaja...ape yang aku fikir biasanya tak kan jadi punyer ler...hahaha aku ni dah ler tak leh start berangan 3 hari 3 malam tak cukup...bila ada peluang jer nak sambung drama...babak by babak hehehe...tu yang aku suke...hahahah
so layan je ler lagu ni...heheh



P/s- jangan kuat berangan nanti jd mat jenin pulak...adeh..hehe...

Tiada ulasan: