love

love

Selasa, 12 Januari 2010

ANUGERAH JUARA LAGU 24


Ermmmmm….semalam semua penonton tv 3 menyaksikan Anugerah Juara lagu...of coz ler aku tgok..ditemani oleh adik-adik nasib tak hujan kalu tak tak dapat tgok ler gamaknya..umi yang dekat hospital pun siap msg…suh bagi tau saper yang menang nanti..heheh so far rasa best gak sebab semua yang masuk final semuanya lagu-lagu yang agak kuat…dan tak ar lagu lama sangat..walaupun dah tak de kategori ni…mengecilkan peluang lagu2 tradisional…aku kan suke tradisional…hehe

First aku seronok gak tgok Pengacara AJL 24 iaitu Ally Iskandar, Faizal Ismail ngan Cheryl Samad memang best gak ar, ada lawak2 n Nampak sempoi n bersahaja…ok ler ye ar dari iklan promo lagi ada jer…nice bukan..

Persembahan pembukaan …iaitu persembahan Dato' Siti ngan si lan & the typewriter tu..lagu untukmu …erm aku suke...comel jer lan nyanyi…wat teringat azzam bintang kecil2 tu…heheh ok ler tu…semua persembahan malam tu mempunyai kelainan dan keistimewaan malahan penyanyi juga cube sampaikan content bukan hanya sekadar lagu..

Persembahan AJL 24( tak yah ikot senarai ler…)


1. Alyah – aku suker lagu tu..heheh ok ler ngan penari2 ….comel ngan rambut pendek…dress yang cantik …vokal ok jer..

2. Misha – suke starting yang mcm deklamasi sajak/puisi tu…heheh…erm lagu ni pun aku suker jugak…tp aku tak suke baju n rambut dia…tah pape tah..tp suara misha maintain sdp..huhuh

3. Stacy – rambut dia menakutkan n merimaskan ler…tp mmg stacy ada stamina yg bagus sbb menari n menyanyi..(tak caye try wat…semput beb kalu tak biasa tu lum lupe step)…gud2

4. Hujan – hahahhaha..gelak dulu …tak tahan gelak bila muka si noh tu blur bila ada 2org peminat ler tu…siap angkat bahu lagi ..mula2 blur pastu dia dah layan dah…tak tahan siap faizal ckp panggil security…

5. Yuna – comel piano yang dia guna teringat masa kecik2…hehehe…piano kayu kecik..best

6. Hafiz – erm simple..kemas…biasa jer..lampu2..

7. Akim – dah mcm kat agkasa lepas pun ada gak..heheh…ok ler tu pendatang baru kan…pengalaman tuk terus Berjaya..

8. Bunkface – hehehe ni comel gak…siap ada aril n nurul dari idola kecil lg…naper azzam tak de..heheeh…

9. Faizal tahir – erm persembahan yg aku tggu2…suke cara faizal perform mmg ada gaya star...mesti ada angin2 tu…but nice…like it…last shila tu keluo…naper tak nyanyi sikit…hehehe

10. Tomok –tak tahan siap ada Diana Daniel lagi…hehe boleh ler..acah2 drama gitu..

11. Estrange – mcm biasa…ok…first kan…mmg tak berapa hangat lagi

12. Aizat – Pergi - suke part entry die yang wat alunan suara india tu walaupun semacam jer...da mcm bollywood tp orait ler…ada kelainan

13. Aizat – kau aku – best gak ada bdk2 sekolah lg…siap lari2 kat dlm tu…ok ler…simple n enjoy…bdk yang termbam mcm dia dulu tu pun ok ler….nampak kelainan.

14. Black –vokal yang mantap..heheh

Persembahan penutup malam tu ok jugek…rentetan zaman dari pop ye yeh …hingga rock…tapi yang tak syok masa jefrydin tu leh tergendala lak…mmg tarik mood tul ler…suara maintain jer..huhuh jay jay pun ok…ngan rambut afro mcm zaman2 carefree..heheh suker gak tu…aku ni mmg suke lagu lame….salah tahun aku ni lahir agaknya…haha n suara amy…mmg maintain rock n kumpulanya….masih bertenaga…huuhuhu cayalah…

Keputusan Anugerah Juara Lagu 24:

Vokal Terbaik
Black- Aku Rindu Sayang Kamu (dah mmg power faizal pun kalah…dah syg mesti ar rindu..kan syg)

Persembahan Terbaik
Aizat- Kau Aku (meriah ngan anak2…tak yah salin baju leh teros g sekolah…haha)

Juara
Aizat- Pergi (sedih gak lagu ni kalu layan)

Tempat Ke-2
Yuna- Dan Sebenarnya(hehehe…dan sebenarnya..aku rindu..dan sebenarnya…aku tak mampu tanpamu…part paling suke)

Tempat Ke-3
Faizal Tahir- Bencinta(mmg benci tp dah tersyg nak wat mcm ner…jadi ar benci cinta..ahahah)


Overall AJL 24 kali ni boleh dikategorikan antara ajl yang best jugak ler…(mcm semua ajl aku tgok)..heheh aper pun tahniah kat aizat, yuna, faizal n black….

P/s – punyer ler focus tgok AJL 24 kita org luper nak makan…bila tergendala tu baru teringat lapo…hahaha..hehe

Tiada ulasan: