love

love

Ahad, 16 Disember 2012

kerana

kerana terlalu banyak berfikiraku menjadi apa adanya....kenapa? kenapa? kenapa? kenapa?...apa yg kenapa... kenapa apa ni...kerana belum sampai waktunya...kerana bukan sesiapa... kerana jiwa ini terlalu sakit...kerana perlukah?? kerana itu aku bersedih?? kerana itu aku gembira.. kerana itukah perlu aku di ingati... kerana apa? kerana ianya terlalu mudah diungkap..kerana alasan itu kah..kerana perrubahan itu? kerana kedegilan itu...kerana ketegasan itu..kerana ...kenapa... masa terus berlalu dengan beribu persoalan kenapa...jalan yg dilalui makin tak terjangkau...kenapa?? persoalan tanpa jawapan... adakalanya aku ingin jd seperti tiada apa...adakah itu akan menyulitkan ku..tanpa perlu berbicara...senyuman terus bersandar dihati...kau tahu diriku...kau perlu yakin... Dia ttp ada untuk ku...walaupun adakalanya aku selalu tersasar dr jalan2 yg terbaik... aku rindu diriku...hidupku... tangisku...senyumku....usia bukan alasan ...kematangan bukan sempadanya... keyakinan dan keazaman itu juga bukan milik ku lg...biarkan aku kerana aku ttp aku... seperti mana aku tidak mahu kau menjadi yg lain ....

Tiada ulasan: