love

love

Khamis, 19 Ogos 2010

luahan hati 9 ramadhan

hari ini aku balik kapar...sajer jer balik dah alang2 dapat peluang balik....sampai jer rumah tadi dekat pukul 6 lebih jugak terus ajak alang g BAZAR RAMADHAN....duk kat kampong jawa jarang keluo maklumlah nak menumpang orang kan...payah jer rasa...nak g depan tu pun malas sungguh rasanya..g sekolah pun jalan kaki..tapi kurus tak jugak..nanti jadi cam semalam berbuka roti jer...rasa cam anak terbuang pulak..hehehe kenape ler my baby tak keluo2 lagi ni..dah nak dekat sebulan dah...tak kan nak tgu lepas raya pulak..dah ler raya tak bergaji ...paling tak leh merayap kan..heheh

hari ini merupakan hari yang ker sembilan kita berpuasa bersamaan 19 /8 /2010..tp tak tau per yang menyelerakan nak kate dah puas makan bulan puasa ni tak jugak...samapi je terus terpandang popia kuala selangor...walau pun tak pernah beli tp ada org yg mengingatkan aku pada kuala selangor dan kenangan yang sewaktu dengannya...maklumlah kampung umi kan kat ASSAM JAWA ......ramai gak orang beli..huhu

sedang asyik berjalan...aku ditegur oleh seseorang yang dh lama tak bersua muka...hanya nmpak mukanya dimuka buku jer....kenapa aku rasa terkejut...mungkin sbb tak sangka dia nak tegur....tapi aku rasa berdebar...tu ler yang aku selalu rasa....ada kenangan antara aku dan dia ...aku dpt tgok dia senyum....huhuhu terus jadi mengelabah..hahahah aku hanya mampu tersenyum....

dah tu aku dan alang pergi ler melepak kat gerai roti john acik shikin n acik atan aku ...huhuu rupanya en 'a' pun ada..heheheh en a yang sentiasa mencari modal untuk membahan....aper itu bahan..heheh en a yang dia cari oleh cik a......hahahahah (mati aku)......tuk nak jadikan cerita seseorang itu pun berada disana...tapi seperti biasa tiada patah perkataan yang perlu dibicarakan disituasi bergitu....

sms berbunyi....orang tu rupanya...tetapi aku tak de rasa pape pun...aku terus hanyut dan terawang2....akhirnya aku berlalu dengan senyuman...tiada juadah yang mampu menjadi hidangan tekak dan pandangan pilihanku....aku dah kenyang dengan santapan mata...akhirnya susu segar dan cabury zip menjadi pilihanku...roti john yang ku beli hanya menjadi kiriman mak usu..huhuh

aku terlalu berfikirkah...segalanya tidak mudah bagiku....aku tak segagah yang disangka....huhuh dah berbuka sakit perot yang terlampau..huhuhu .....masa untuk berehat......selamat malam semua

p/s- tq

Tiada ulasan: