love

love

Khamis, 23 Oktober 2014

Mengayuh oh mengayuh


selamat malam.... kita #trowback skit ....sebenarnya saje nak berkongsi cerita pasal mengayuh.....huhu sejak terikat janji cinta dengan en tunang....fokus konon nak kurus ....sehingga terfikir ler perkara2 yg cam3 nk kuruskan badan...smpai ke sudah...x jugak...bio ler...lg2 cuti sek mcm skrg cam ne ler nak kurus...kt umah asyik makan je kejenya....

jadinya pas bertunang kononnya nak cr basikal senam tu ler....BUT.....en tunang suh beli basikal jer....adoiii...sgt outdoor kan...but atas pengaruh n minat en tunang kat basikal....akhirnya berjaya mempengaruhi cinta hati dia ni... (ayat kena konfiden) hahaha

so terjebakler diriku membeli basikal di atas tu....x penah servis lg sjak beli...tgu ler nanti en  tunang btuko jd en suami...nanti abg tlg ida servis yek...hehe dia bace ke...hahah tp syok gak naik basikal g tu...atleast byk gak ler aktiviti luo ye kan...hehe....basikal murah2 je...masyuk gak ler..heheh paling juh mgayuh ke pantai remis.... 

ni kat hidro kat tnb tu....cam poyo je kan..heheh awal2 je bkasut ...skrg steady selipar jer...hahah

lagi poyo kan..tu kt pntai remis....tp aku pedulik pe...bkn aku mintak wit org pun beli basikal kan...huhu

p/s - abg ....ida x kurus ni cam ner ni...adoiiii

Tiada ulasan: