love

love

Khamis, 7 November 2013

doakan aku...

titbe muncul.....heheh hy...pekabo blog....sihat...lama kena tinggalkan..bl susah hati jer...mesti baru teringat nak menulis...luahan perasaan berbentuk penulisan adalah terapi yg baik..ti kita kaji ler..heheh
tak de ape yg nak dikongsi...sekadar mengubat hati yg tak tau kenapa...banyak pertanyaan ....banyak persoalan yg tidak terluah....terlalu byk luahan kan...nasib ler sape terbaca post ni...mcm blog org frust lak...

hidup ini penuh dengan ujian ....tidak berhenti2 di uji...haruskah kita berputus asa....haruskah kita terus bertahan....tangisan ...tidak pernah putus....sama seperti dahulu....rasa terlalu lama....berfikir...menangis...mengenang....aku cuba tersenyum...makin aku cuba semakin menyesakkan dada.... aku kalah....kuatkan aku....doakan aku....

Tiada ulasan: