love

love

Khamis, 18 Oktober 2012

Dikala hujan turun....

Dikala hujan ini rasanya terlalu banyak doa ku panjatkan kepadamu Ya Allah...aku ingin terus menjadi anak yg taat setia kepada kedua ibubapaku...kau berikanlah kesihatan yg baik kepada kedua ibubapaku...rezeki yang melimpah ruah buat kami sekeluarga...kau jadikanlah adik2ku anak yg soleh dan solehah....serta taat kepada kedua ibubapaku...kau permudahkanlah kehidupan mereka...berilah kejayaaan kepada mereka...di dunia dan akhirat kelak.. Ya Allah kau jadikanlah aku terus menjadi pendidik dalam mendidik yg terbaik untuk agama dan bangsaku....kau berikanlah kejayaan kepada semua anak muridku...kau jadikanlah mereka anak yang soleh dan solehah...serta taat kepada kedua ibubapanya...kau berikanlah aku kesabaran dalam mendidik anak2 ku ini Ya Allah aku ingin terus menikmati kesihatan yg baik sebegini...sempurna apadanya diriku ini...kau berikanlah aku rezeki yang melimpah ruah..tidak merasa kesempitan yg teramat sgt.... Ya Allah kau permudahkanlah jodohku...permudahkanlah jodohku...permudahkanlah jodohku...jodoh kami berdua...terlalu sukar jalan2 yg kami tempuh ...jika dia jodohku Ya Allah kau lembutkan lah hatinya....kau tetapkanlah hatinya... kau teguhkanlah imannya untuk terus membimbingku ke arahmu Ya Allah.....kau permudahkanlah jodoh kami Ya Allah...jika dia sememangnya jodohku...kau tautkanlah hati kami selamanya...sehingga akhir hayatku...janganlah kau goyahkan hati kami lg jadikalah dia imamku untuk sepanjang hayatku....Ya Allah... aku bermohon pada Mu Ya Allah..Yg Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...Lagi Maha Mengetahui... kau jauhkanlah perasangka buruk yg selalu ada dalam hati ini..Ya Allah ..Ya Allah kau berilah aku sifat kesabaran dalam menemui jodohku...kurangkanlah rasa cemburuku kepada mereka yg sedang menikmati kebahagiaan yg tidak mampu ku kecapi...aku bermohon padamu Ya Allah...sesungguhnya kau mengetahui sejauh mana kemampuanku... Ya Allah..dikala hujan ini aku bersyukur dengan segala nikmat yg telah Kau berikan pada ku...terlalu banyak yg ku minta dari Mu Ya Allah...aku hanya hambamu yg tidak akan pernah berputus asa meminta dari Mu... p/s- berdoa sahaja yg aku termampu dikala ini... abang..

Tiada ulasan: