love

love

Ahad, 8 Julai 2012

9.58 malam

selalunya perkara yang dianggap manis selalu menjadi pahit dan kelat..... perkara yg perit dan pilu selalu tidak singgah dalam kemanisan... bila hati ini rindu... selalunya tiada kata yg indah ...semuanya kata tanpa susunan...kata tanpa penghujung...kata tanpa nohtah...kata tanpa kata aku luahkan... sekadar apa yg terlintas di benak fikiran ini.... hati ini rindu...rindu ...rindu yg tak mampu diungkapkan...aku ingin nikmati keberadaannya disisiku... seperti dulu2...seperti selalu..yg membuatkan aku rasa tenang...terlalu tenang sehingga aku lupa banyak perkara dalam hidupku... jika aku mampu luahkan pada dunia...apa yg ku rasa...apa yg ku pendam...aku ingin dunia tahu kau milik ku...kerana hanya kau berada dihatiku...dihatiku... tiada nama lg yg ingin aku sebut tatkala ini hanya diri mu... jangan pernah dirimu menguji hati ku...jangan pernah lagi dirimu membuat aku menanti...jangan pernah lg dirimu menjauhi aku...jangan pernah lagi dirimu alihkan segalanya dari pandanganku...jangan pernah lagi dirimu berkata yg menghiris hati ku.... kerana dirimu cinta ku...andainya rasa ini pinjaman seperti sebelum2 nya....ambillah aku dari pandangan dunia...ambillah aku dari hiruk pikuk jalanan ini... sayang......aku perlukan kesungguhan mu....keteguhanmu....keyakinanmu.... bukan sekadar kata...bukan sekadar janji...bukan sekadar pengharapan.... jangan pernah sekali lepaskan aku....walaupun aku meminta...walaupun aku meronta...walaupun aku berkata....kerana aku dan dirimu bukan seperti kebiasaaan...dan aku dan dirimu sesuatu yg tidak mampu difahami dengan hanya kata.... p/s - ida rindu abang...

Tiada ulasan: